sedihnya ade kwan seperti itu mereka

sedih??? semua org mesty sedihkan..bila kwan yg kita harapkan jadi seorg teman kite time susah senang hanya menumpang utuk kepentingan diri dye sahaja..mungkin saya juga pernah buat silap..tp tak terlintas langsung dalam haty utuk buat perkara mcm nie!
stupid the guys...mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan korg yer...

time susah sibuk nak cari orgg...bila senang...urrkk! lari jauh2 sampai dalm kubur pun tak pe kot...benci sgt..="( !!!
saya ingt awaklah kwn yg boleh dibuat kawan..
bila awak xphm saya tunjukkan ..bila saya salah awak tegur..masa tu rasenya awaklah kwn yg boleh dibuat kawan..sbb sama2 saling memerlukan..manusia tu tak pernah sempurna...
pernah awak gaduh dgn org lain...awak cter dkt sya..sya lah jd pendgr utk awk..time awk xphm awk dtg taye saya...awak nk pnjm buku kertas semua saya bg!!! sbb sy sayng awak.... awk pun tahu sy nie xsuka org sepah2kan barang... awk suka stdy pastu tgl mcm tu je..so xplah.. kdg2 sye tlong kemas meja awak..teman awak masak...tolong lipatkan baju awak...awk thu tak masa tu saya rasa happy sgt! sbb awak pun selalu tlg saya...yg pntg awk phm keadaan saya dgn family saya mcm mane..asal hari jumaat je ..saya kena tolong my family... then ade sekali hari minggu tu... saya tak balik umah pun...mase tu dh nk periksa...lagi pun my family xde kerja yg kena buat...apa lagi...jom kita g picnik!"....wah..bestyer....sbb masa itu je saya ade dgn kwn2 saya...balik dr picnik ingt kan nk tido...memandangkan... kereta n moto yg terlalu bersih tu kita pun apalagi...jom r membasuh plak...seronok giler main air masa tu... org lalu lalang pandang pun buat muka xmalu.hhahaa...selamat rumah sebelah xde org...pastu ade satu ptg tu..hujan turun lebat sgt..
duduklah dkt luar tgk hujan tu turun...membasahi bumi ini... pastu kita pun g mandi hujan.... sengal kan...seronok sgt...pastu siaplah berebut bilik air..hahahaa...indah sgt masa tu...
awk ingt tak?? awak suka gangu saya tdo./...sbb syalah manusia paling malas stdy...thu tido je...awk suka gangu saya kan2? indahnya dunia kalau ada kwan yg memahami kita...=) kawan yg sama2 pergi mencari syurga allah......=)

tapi hari nie...awk benar2 berubah.... awak pntgkan diri! bila saya susah sgt2...awak buat tak thu je.. awak siap kutuk2 lagi kawan awk tu...tp hari ini awk kwan dye... bila awk kutuk msty sy diam je...sbb tu diri dye...tu dye... belum pasty nty akan jd dkt kita nty...!


oprs.... byk yg mengarutnya .... lepaskan germa je... n lepaskan rindu je...

* saya xsuka keluar malam
* saya xsuka berjalan tak tentu hala
* saya xsuka org x solt
* saya xsuka org kutuk2 blkg nie
* saya xsuka dgn org yg suka kutuk kwn sendiri pastu buat dgn kwan yg kite kutuk tu! stupid..
* saya xsuka org yang hanya pntgkan kwan dari keluarga
* saya xsuka org ckp main sedap mulut je! paling benci kot

hargailah kawan yang ade dgn anda =)

No comments:

Post a Comment

komen jom