JELES

YERP!......saya rasa....saya masih  SAYANG dkt awak..... tak tahu kenapa..... Awak xdelah baik mane pun....tp cukup untuk didik saya kot!..jeles tengok  awak berdua..leh baik2 dalam laman sosial..... tp... sebanarnya saya tak adalah kisah sangat sbb JODOH PERTEMUAN DITANGAN ALLAH......dan SEGALA YANG BERLAKUADE HIKMAHNYA =)...






GIRL!!  ..saya nak awk tahu...saya xpernah nak kawan awk  sbb boy nie..awak baik...itu yang saya nampak..dan untuk pilih kawan adalah kawan yang membawa kita kejalan ALLAH......
saya dahn nampak hikmahnya...syukur sangat2....

DAN saya lagi jeles insan yang saya sayang berkepit dengan orang lain......tapi bkn awak taw..... this boy...mmg baik!.... SAYANG GILER dkt DYE!....tapi bkn mmcm saya SAYANG awk dulu..... sbb dye lain dari lain.....=) dan XSABAR sngat UNTUK jadi ISTERI dye....=)

No comments:

Post a Comment

komen jom