doa Ku


YaIlahi sesungguhnya
bekalanku untuk menujumu sangat kecil
namun prasangka baikku mmbuatku bertawakal kpdamu ..sesungguhnya dosaku mmbuat ku kepanasan tersiksa oleh azab2 dari Mu
namun harapanku tlh mmbuatku merasa aman dr murkaMu
sekalipun dosaku tlh menyediakan diriku utk menerima segala hukuman drMU
namun kuatnya keyakinanku pada pahala tlh menyokongku..
walaupun kelalaianku menghalangku dr bersedia utk bertemuMu
tapi pengetahuan mmbangkitkanku akan kemuliaan dan nikmat2Mu..
wpun doa yg bertimbun tlh menjauhkanku dr diriMu
namun khabar gembira tentang keampunan drMu membuatkan ku tenang
aku memohon kpdMu dengan cahaya wajahMu dan sinar kesucianMu
aku meminta kpdmu kelembutan rahmat dan kebaikanMu utk mewujudkan angan2 yg menjadi harapan ...sungguh agung kemuliaan Mu
yaIlahi aku memohon syafaat dariMu ..
aku berlindung di bawah naunganMu
aku mendatangiMu utk brharap kebaikanMu
memohon keampunan ..memohon rahmat ..memohon keberkatan drMu..memohon redhaMu menujuMu mencapai jalan2 kebenaranMu..mencari sesuatu yg bernilai disisiMu..
dengan rahmatMu buatlah mengikut kehendakMu akan keampunan dari Mu ..
YaIlahi sempurnakanlah kurniaanMu
yg telah engkau berikan ..jangan kau buka apa yang telah kau tutupi
dan ampunilah segala perbuatan burukku yang telah engkau ketahui ...
ampunkan aku wahai pencinpta segala alam ..ampunkan aku yaAllah yang maha agung lagi maha berkuasa ... tiada tuhan yg ku sembah melainkan Mu ya Allah!




No comments:

Post a Comment

komen jom