anis rindu sama sahabat anis sgt2 nie =(

anis thu... anis sape lah kan.....
tak pe..anis sedar... nk hantar msg pun berkira...nk ckp stdy...xpun...=(
tapi satu msg pun tak terhantar... xkan nak harab saya je yg bg.... nak call lg lah kan... krdt utuk buah hati ade plak...untuk kite??? sikit pun xde... tahu lah muka kami sama...cuma dye lg comel n baik dari kitte..... awak kite sedar...kite tahu..kite xkan dapat awk...=(

kite xkisah pun...kite cuma nk kite berdua jd shabat mcm dulu je... =( awak thu x ,?? saya gembira sangat bila dpt msg awk dulu....leka benar saya msg awak...sbb awk buat saya happy tapi lepas saya dpt thu... awak ade buah hati ..... =( saya sedih awak..... sbb sya thu knp awak dh xnak msg saya....

dulu awak suka bg smngt dkt sya..lg2 bila saya sedih.....awak terus buat saya snyum balik...tp np skrg dah tak??? knp awak berubah?? sbb buah hati awak?? awk tgl kan org yg dah lama awk kenal kan sbb dye ??? =( tak plah....kalau awk rase itu yang terbaikk....

cuma hati nie sedih.... kwn yang sy syg buang saya mcm tu je...nk mtk tlong pun susah dah....
hatta nk contact awak pun skrg saya rase xlayak....=((

saya doa awk bahagia selalu.....=) jaga la hati dye ...


- badut-

No comments:

Post a Comment

komen jom