bila hati mula berfikir " KAWAN SEJATI"



Betul ke dye kwn sejati??
tp dulu pernah dye ckp kami kwn sejati...
sedihnyer hati bile teringat kenangan bersamanya..='(
aq thu kami cuma kawan ... tak lebih...

tahu aku xkan boleh bersama dengannya lagi tok selamanya...
tahu yang aku mmg jauh beza dari dye
tahu aku xkan pergi ke masa lampau...
tahu yang umur kami makin dewasa..
tahu aku kena terima hakikat yang aku xkan dapat balik dye...

='(
kehidupan dye bersama teman kadang kala buat aku cemburu..
mungkin kerana aku sayang dye...dye lah tempat aku
mengadu..
tapi buat seketika masa aku terasa dye bukan untuk aku lagi..
cara dye dah xmacam teman yang dulu..
or
aku shaja yang terase..
tp
xmungkin..
aku namapak benar berubahan nya
...
Ya ALLAh...
Tika kau hadiahknaku sahabat..
kau jadikanlah hatiku bersyukur atas kurniaan-MU..
Kau jadikanlah hatinya berlapang dada menerimaku..
kau jadikanlah sahabatku ini sebagai teman perjuanganku..
peniup semangat jihadku..
Saling membantu memikul amanah dakwah agama-MU..
Kau jadikanlah ukhwah ini disemai atas Redha-MU..
Teguhnya atas cinta pada-Mu..
Dilindungi dari maksiat dah hal2 yang melalaikan kami dari mengingati-MU..
Ya ALLAh..
bahagiaknanlah hatiku dan hati seluruh sahabatku dengan cinta kepada-Mu

No comments:

Post a Comment

komen jom